Duktig

2008-03-05 ♥ 22:07:34
de har jag vart idag, nästan allt som jag skulle göra innan fredag är gjort. helt underbart, så imorron behöver jag inte stressa alls med mina uppgifter utan jag kan ta de lugnt.

Har köpt min biljett till tåget på fredag, Johannes och jag åker tillsammans, skönt med sällskap tycker det är så tråkigt att åka själv.
De blev inge utgång med IDa, så jag åker till Natta på lördag kvällen, så förfestar vi där och sen går ut =) .. På söndag ska jag till farmor&farfar med pappa o sen hälsa på Ann-So =) .. Har juh lite tid över på lördag så får se vad som händer då...

Jag lääängtar så mycket efter mina nya handväskor ;)

Danijel gillade mina finska piroger, men han har juh inte att jämföra med, jag tycker farmors är godare. Så fort han ätit klart ska han färga mitt hår, och sen ska ja kolla på inspelningen av top model.

Undrar om min blogg är lite långtråkig att läsa?! Har juh inte direkt något roligt att berätta..

Ne nu ska jag ta en cigg och ringa Alicia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0