Ensam

2008-03-07 ♥ 15:35:37
Nu har Danijel gått, han skulle träna och träffa en polare. Ush va jobbigt de blev när han gick, fy va töntig man är. Är inte alls van att vara ifrån honom. Töntigt, Mende ska bli kul att åka hem. Tiden kommer gå fort.

Vi har haft en jätte mysig dag iaf, promenerade runt Råsta sjön och gosade =P ..

Nu ska jag bara träna lite på bollen, hoppa in i duscen och sen packa de sista. Ska möta Johannes 17.40 på centralen sen bär de av.

De e sjuk thur mkt man kan älska en person. Danijel gör mig så jävla glad, kan inte tänka mig ett liv utan honom, och så kommer de aldrig bli heller. De här är livet ut, jag känner de. <3

Försöker få tag på farmor och säga att jag kommer till henne på söndag med pappa. Men hon pratar i telefon.

Ajja bloggen, vi hörs ihelgen kanske, nu har jag lite att fixa.

Danijel, jag älskar dig <3 Du är mitt liv!

image24 Vi föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0