..............

2008-03-06 ♥ 20:55:21
Fan va duktig jag vart idag, pluggat, städat bdarummet, lagat mat, och jobbat lite. Nu måste jag bara börja packa också. Hoppas de inte blir allt för jobbigt att åka ifrån Danijel imorron, som tur är så åker jag juh med Johannes så jag kan inte direkt deppa ihop iaf =P

Har bara lite mer jag känner att jag vill plugga innan jag kan lägga undan de med gott samvete. Men får se om jag hinner, vill juh bara umgås med Danijel nu innan jag åker. Kanske kan ta med mig de till e-tuna, lär juh ha lite dö tid där också.

Måste bara säga att Sanna är fan grym, hon har fixat så att vi kommer in på Chris Brown nästa fredag, helt gratis ;) De e tur att nån har kontakter här i stan. Åhh jag e så glad, gillar verkligen hans musik. Sanna har ingen aning om vem de e, men ändå är hon så gullig och gör de här för mig =) .. Fast hon kanske har nån liten baktanke?! ;)

Ska bli så kul att träffa alla, de va så länge sen, förutom några få. Tror de kommer bli en toppen helg, och på söndag när jag kommer hem igen ska jag direkt på kalas hos Danijels syster, för Nadine fyllde juh år i tisdags.

Kör fortf hårt med min nutrillet och mina måltider + träning, läste att de e bra och träna varann dag, men måste börja träna lite hårdare däremot, nu blir de typ lite på dan och sen lite till senare. Måste köra allt inom samma tidsram och lite hårdare. Idag fick jag mig en promenad också ioförsej.

Asså seriöst orkar ni verkligen läsa min blogg? Är den intressant? Skriver juh bara massa skit.

Ajja nu hör jag Danijel i porten.. See ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0