Glad Påsk

2008-03-21 ♥ 20:04:15
Hallå i stugan. Idag har jav vart duktig och fixat ihop en påsk middag hos mamma på Söndag eftermiddag,ska bli jätte kul. Vi ska plocka upp mormor i Strägnäs osså kommer Kia och André och Thomas kanske. Så idag har vi vart iväg och handlat lite mat som vi ska ha med oss.

Tyvärr så hinner jag inte träffa nån annan vi kommer inte till e-tuna förns på eftermiddag eftersom Danijel jobbar, men som tur är sså var de juh inte länge sen vi sågs.

Nu håller jag på och lagar mat, och snart kommer Jessi & Johannes. Kul som alltid.

Har inte pluggat nånting på 2 dagar nu, har haft huvudvärk och inte orkar, fast de är inte så att jag stressad heller vill bara få de gjort så fort som möjligt. Så imorron ska jag sätta mig och plugga ordentligt.

Får se vad vi hittar på ikväll, kanske kolla på nån film. Måste träna lite bollen iaf. Men de gör jag när maten smällt ner.

Ajja nu ska jag göra klart maten.

Danijel jag älskar dig <3

image27

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Annica, bra o veta

2008-03-22 @ 21:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0