Go kväll

2008-03-01 ♥ 22:00:15
Idag har jag inte gjort ett skit, jo jag plockade lite här hemma men de va allt. Skulle juh pluggat matte men orkade verkligen inte, ska göra de imorron istället.

Imorron ska vi till rusta och fynda lite, bland annat köpa en gymboll, den ska vara jätte bra att träna på enligt Danijel, och jag vill verkligen tappa några kilo nu. Så en gymboll och total gym 1000 får duga tills jag förhoppningsvis kan få en orbitrek i födelsedagspresent, men de e juh inte förens i Juni.

Idag kom mamma hem från Paris, hon har juh köpt en skit fin väska till mig =) På fredag kommer Jessi, med en fin väska till mig också hoppas jag. Tror jag åker till e-tuna ihelgen.. de va så länge sen och jag saknar alla. Så jag hoppas ni har tid med mig =) Kanske gå ut lite? nån som har lust med det?

åååhhh va jag längtar.. Hoppas de händer snart !!

Nu ska jag pussa på min älskling.


image18

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vill gå ut med dig :D

2008-03-02 @ 20:21:39
Postat av: Anonym

hej! vad roligt! jag har också en såndär boll med en träningsvideo till, skitpraktiskt! Skulle gärna träna på gym men har inte tiden, så det duger utmärkt och tydligen fungerar det :)

2008-03-02 @ 20:56:18
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Sanna(the one and only)

Ni e gay.

2008-03-05 @ 14:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0