Go kväll

2008-03-29 ♥ 21:08:01
Är helt slut skulle kunna gå och lägga mig.

Nu har Erica åkt hem, hon var här i 2 dagar, de var jätte kul att ha henne här. Vi har kollat på massa filmer och bara softat. Har mobbat henne för hennes garv också haha =p "he he" .. Älskar dig gumman <3

Efter att vi lämnat henne på bussen drog vi och storhandlade, de behövdes =) Vi åt jätte god entrecote när vi kom hem. Lite senare ska vi göra oss en riktigt baguette macka med köttbullar och lax =P .. Inte i samma dårå..

Danijel är uttråkad, han blir de lätt när han är ledig men orka göra något nu. Tror inte han vill titta på film, tror inte jag orkar de heller.

Imorron måste jag plugga lite, de är inte så jätte mycket kvar i kursen, sen blir de stenhårt på matten ett par veckor innan nästa kurs börjar. Fast emellan där blir de nog lite jobb på Grand också.. Skönt att tjäna lite pengar.

Nu ska jag gå och mysa med min underbara man <3

Kommentarer
Postat av: Erica

"hehe" jadu syster yster.
alltid lika kul hos er.
tänkte ja skulle försöka ta mig uååt snart igen.
kändes lite trist att åka efter så kort tid.
älskar er

2008-04-05 @ 07:04:21
Postat av: Erica

"hehe" jadu syster yster.
alltid lika kul hos er.
tänkte ja skulle försöka ta mig uppåt snart igen.
kändes lite trist att åka efter så kort tid.
älskar er

2008-04-05 @ 07:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0