Hallå igen

2008-03-25 ♥ 20:21:31
Lägenheten är städad, bara badrummet kvar men de tar jag efter att jag duschat. Har pluggat lite, får se om jag fortsätter efter att jag gjort maten eller om jag gör de imorron, Erica kommer inte förns på kvällen ändå så.

Som den underbara "gudmor" jag kommer vara åt Alicia's bäbis, har jag beställt skit söta kläder åt lilla tjejen. Om de kommer innan fredag kanske jag skickar hem de med Erica, annars lär Alicia få vänta ett tag innan hon får de.

Shiit kom precis på att Jessi&Karin fyller i April, måste köpa present åt dom.

Danijel skickade precis sms och skrev att han ska hämta bilen så de kommer dröja ett tag innan han kommer hem, men jag ska ändå fixa matem strax så att de är gjort iaf.

Ush har inte tränat på bollen på ett par dar, måste ta tag i de igen.

Ajja to the kitchen and make som paella ;)

Förresten kan nån berätta för mig vad som menas med Sidvisningar? Tack =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0