Halloj

2008-03-06 ♥ 15:08:06
Hinner inte skriva så mkt, ska strax dra iväg o hämta barnen, känns som evighet sen jag jobbade där så de ska bli kul att träffa barnen igen. Ska faktiskt promenera dit bort, jag är juh så dålig på att gå ut och gå, och nu måste kag ut så då tar jag en promenad.

Har inte gjort så mkt idag, pluggat lite, ska fortsätta där borta. Färgat håret, Danijel orkade inte igår.

Känns sjukt att jag åker till e-tuna imorron kväll, va fort denna vecka gick. Danijel tror att jag kommer ringa honom på lördag och säga att jag kommer hem. De kommer jag inte göra för jag ska juh ut med Natta. Men gud vad jag kommer att sakna honom.

ååå vad jag längtar efter mina nya handväskor, är så nyfiken på den Jessi köpt till mig också. Hon vägrar juh att skicka bild på den =P..

Ajja nu måste jag gå, ska till Ica och skicka iväg ett paket först.

See yaa

image23 
Natta&Jag för några år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0