Halv sover

2008-03-28 ♥ 11:33:18
ush att man ska vara så jävla trött hela tiden, d eär fan inte kul.

Så igår kom Erica hit, vi tog en sväng inne i stan , jag köpte ett par byxor. Sen mötte vi upp Danijel och åkte ett varv med honom och sen blev de lunch =) .. Sen hem och tvätta.

Vi softa typ hela kvällen, laddade ner The eye och kollade på, den var bra fast ändå inte :S

IDag tror jag att vi ska åk aoch handla mat, de e tomt i kylen.

Jag börjar bli så nervös för på tisdag, önskar att jag kunde slippa men jag måste göra de annars får vi inte fortsätta. Hoppas de går fort som fan och att allt ser bra ut. Snälla vill inte ha mer dåliga besked.

Ne nu ska jag ta min morgon cigg och kolla igenom Solresors katalog som jag fatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0