Helgen

2008-03-16 ♥ 12:39:26
Har vart dålig på att skriva ihelgen, har inte haft något att berätta direkt. Har umgåtts med Jessi&Johannes hela helgen =)
Jah tyckte rätt person vann Melodifestivalen iaf ;)

Drack och åt för mkt skit ihelgen.. skäms på mig. Skuldkänslorna tar över igen, tror de blir en promenad runt ån som straff o sedan gymbollen. Jag vill bli smal igen, kan man inte göra som Nicole Richie och bara leva på köttbuljong ett tag?! Haha

Jag vill gå och shoppa kläder, de va så länge sen... Jag vill åka till Ullared..... Jag MÅSTE skaffa ett jobb.
 Har ringt Grand och sagt att jag vill jobba där över sommarn, de vill jag egentligen inte men vad ska man göra?! De är juh inte så att jag har tio jobberbjudanden om dan.

Dom här senaste dagarna har känts jätte frustrerande, bara vänta och vänta.. och de är fortf typ 3 veckor kvar. Suck. Hoppas allt går bra då, och att de inte tar allt för lång tid efter, jag vill ha nu !!

Undrar om man kanske skulle höra av sig till Ann-Sofie om en fika?

Snart borde man få inkomstdeklarationen, se hur mkt skatt man får tillbaka !! Jag hoppas det är en del, ska lägga undan de direkt, till våran resa. Vore kul om någon ville åka med oss i år..any takers?

Min blogg är inte ett dugg sammanhängande.

KOMMENTERA PEOPLE

image26Här var jag smal

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heting

2008-03-17 @ 13:53:17
Postat av: IDa

We Can Do it Paris, Utan Köttbuljong ;) Din Nicole

2008-03-17 @ 20:31:17
URL: http://max500.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0