Helluuu

2008-03-03 ♥ 21:55:44

Kul att folk har börjat kommentera lite =)fortsätt med det.


Idag har vi inte gjort så mycket, Danijel har vart ledig, vi var iväg och handlade lite, köpte nya batterier till vågen, men den visar juh några kilo för mkt =/ skit skum ...


Var på introduktion för nya kursen, så den här veckan blir de att plugga på som fan, både de och matten ..


Har planerat utgång med IDa och Natta på lördag.. ska bli så kul =) liten tjejkväll .. Kommer sakna Danijel så mycket, jag är en riktig toffel.. men ska bli så skönt att åka hem o träffa familjen och vännerna.


Känns som någon har stått och slagit i magen idag, efter att jag tränade på gymbollen igår.. Känns så skönt att ha börjat tänka på vikten igen, hoppas jag lyckas hålla denna gång bara !! ska verkligen försöka.


Imorron måste jag gå upp och ringa KS också, missade deras telefontid idag =/ 

Imorron jobbar Danijel typ 21 ungefär så ska verkligen passa på att bara plugga, har så svårt att göra de när han är hemma.


Nu ska jag kolla runt lite..

image19 Systrarna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0