Hemma

2008-03-10 ♥ 14:00:29

Kom hem igår kväll, Danijel kom och hämtade mig på tågstationen. Det har vart en jätte kul helg, hann träffa alla jag ville och utan att behöva stressa så mycket som förr.  De vart utgång hela helgen, men jag lyckades undvika baksmällan =) .. Tack alla för en toppen helg.

Nu är de tillbaka till verkligheten, plugga plugga plugga, ska egentligen träffa min mattelärare snart men jag orkar inte, vaknade för typ en timma sen, sov så lite ihelgen. Så jag ska boka om den träffen, men ska dra iväg och hämta barnen snart, vill promenera dit men vädret är så tråkigt, får se hur jag gör.

Måste kolla jobb också.

På torsdag ska jag till skolan och göra en praktiskt övning, skit jobbigt, har en del att förbereda innan. Så jag måste ta tag i de nu.

Måste bara säga att jag älskar Danijel så mycket. Vi hade så himla mysigt igår, de var så skönt att komma hem till honom igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0