Huvudvärk

2008-03-20 ♥ 14:38:46
Har jag haft sen jag vakna, har inte orkat göra någonting idag, vaknade ganska sent också, ska strax lägga mig och kolla på inspelningen av Top Model.

Har vart jätte dålig på att skriva de senaste dagarna, men som vanligt har de inte hänt något kul i mitt liv. Pluggar och så som vanligt. Efter kursen jag håller på med nu får jag ett break på några veckor, då ska jag lägga ner mycket energi på matten.

Ville dra till Ullared nästa vecka med mamma, men kom fram till att jag har inte råd. Måste ringa och säga de till henne. Men jag ska unna mig själv den där snygga tunikan och kanske klänningen som jag hitta på Gina.

Jag vill ha vår nu !!

Framkallade lite bilder från i julas, dom kom idag, jätte fina kort, har beställt dubbel på alla från farmor och farfar och ska skicka till dom, för dom hade inte tagit några bilder. Tror jag dom blir jätte glad av. Men jag tror inte man får nån post nu på de här röda dagarna så jag skickar dom nästa vecka.

Ajja nu ska jag till soffan.

Kommentarer
Postat av: IDa

ärligt måste jag nog säga mest intressanta stad så himla fin skulle vilja åka dit i sommar som en riktig turist :D

2008-03-20 @ 18:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0