Länge sen

2008-03-25 ♥ 15:09:57
jag skrev, har bara inte orkat. Jga har blivit så lat på sista tiden, kan knappt gå upp ur sängen, de e skit jobbigt. Måste börja jobba snart.

I söndags var vi i e-tuna några timmar, hade en mysig påskmiddag hos mamma, sen åkte vi och hälsade på pappa lite.

Imorron kommer Erica hit =) ska bli kul med lite sällskap och de är inte ofta hon är här. Så nu håller jag på och städar de är så skitigt. Igår frågade Danijel om jag försökte visa honom vad de är jag gör här hemma för nu är de jätte skitigt. Haha, annars brukar jag hålla de ganska snyggt.

Ska också se till att plugga lite sen, så att jag inte behöver plugga så mycket när Erica här, de e knappt så jag orkar plugga längre =p så måste ta tag i de och fortsätta innan jag tappar de helt.

Jag har världens finaste kille, jag ska juh börja med körkortet i sommar osså sa jag till honom igår att vi måste gå på den där kursen, då erbjöd han sig att betala den. =) Men inte nog med de, sen så han att jag om ser till att bli skuldfri i sommar, bjuder han mig på våran utlandsresa =) .. Han är bara så fin. Älskar honom så himla mycket. Hoppas de är våran tur snart!

Idag betalade jag bort alla de avbetalningar jag har =) Visst är jag duktig?!

Ajja nu ska jag fortsätta här så man blir klar med allt idag, måste käka nånting också, pizza kanske?! Fy skäm spå mig. Ikväll ska jag göra paella till mig och Danijel.

Ajja see yaa later ;)

Bjuder er på en bild från i söndags också, jag ser hemskt ut men de bjuder jag på för den här gången ;)

image28
Danijel, Kusin André och Jag

Kommentarer
Postat av: IDa

SHIT vad stor andre har blivit ! hur gammal är han nu kommer ihåg när han gick på dagis !

2008-03-25 @ 16:01:54
URL: http://max500.blogg.se
Postat av: Erica

aw, tänk att det där kan vara du Danijel & en egen liten knatte om ett par år.
du kommer passa så bra som mamma sister.
love u

2008-03-26 @ 09:30:14
Postat av: Emma

Håller totalt med Erica.
Ni två med ett barn ser bra ut (:

2008-04-03 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0