Loligt

2008-03-17 ♥ 13:51:28
Namn? Annica
Kallas? Ankan, Babbsan,älskling, kvack kvack
Piercings? I öronen
Tatueringar? i framtiden kanske
Längd? 1.66 cm 


Har du någon fobi?  Hatar spindlar
Gillar du dina småsyskon? Älskar dom över allt annat
Måste du sy upp byxorna du köper? Ibland
Ser du på robinson? No thx
Sjuk humor? Helt klart ;)


Gillar du bilar? Inte direkt
Vad anser du om skånska? Skånska är sexigt
Har du en lunarstorm? Ja tyvärr
Känns det jobbigt när alla andra har körkort? Ja de börjar göra de
Vad vill du bli när du blir stor? Mamma och fru


Specifikt yrke? Jag vet inte, barn kanske
Favorit tv-program? DH, OTH, Ugly Betty, Greys Anatomy
Gillar du dina grannar?  Dom är väl okej
Värsta känslan? Dåliga besked
Människa som gör dig enbart glad? Familj, Vänner, Danijel


Människa som gör dig enbart ledsen? -
Senast köpta skiva? Kommer jag inte ihåg
Senast lästa bok? Min senaste kursbok, Kommunikation
Vem fick du senast ett blandband av? Haha mig själv, de va många år sen.
Har du några fordon i din ägo? Vi har en golf -05


Jag vill vara? Gravid
Bästa sport? Fotboll ?
Hur ser folk dig? Fråga dom
Vad vill du helst ha nu? En orbitrek
Är det många som alltid läser din dagbok på internet? De hoppas jag


Tycker bäst om varm eller kall oboy? Kall
Vad har du för intressen?  Familjen, vännerna och Danijel
Vilken var din första konsert? Backstreetboys
Är du pinsam på fyllan? De har väl hänt =P
Är du blyg? Ah de händer


När kräktes du senast? När ag var magsjuk
Vad tycker du är äckligt? Småkryp
Tycker du att det är jobbigt att ringa till någon? Beror på vem de är
Vad tycker du om sex före äktenskapet? Tycker ingenting
Hur svarar du i telefonen? Oftast hallå


Har du varit kär i han/hon? Han
Är du en bra flickvän? Ja de tycker jag ;)
Somnar du med tv:n på? Nej kan inte de
Är mustasch eller skägg snyggast? Skägg
Har du långa naglar? Nej =/


Om du skaffar barn vill du adoptera eller ha biologiska barn? Både och
Brukar du bli våldsam när du blir förbannad? Nja
Mössa eller öronmuffar? Mössa
När grät du senast?  Några månader sen
Använder du klocka? Ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0