Morn morn

2008-03-11 ♥ 12:13:43
ush blir irriterad när saker inte går som jag vill. Måste göra en presentation till på torsdag kväll, så jag valde att fixa de i power point men fattar inte alls hur man gör i de programmet :S . Så jag får vänta tills Danijel kommer hem så att förhoppningsvis kan hjälpa mig. Känner lite panik med den uppgiften, den ska juh blir bra också.

Fick betyg i min förra kurs idag, VG =) .. Hihi. Fast i den här kursen jag håller med nu pallar jag inte att satsa på högre betyg, förstår inte ens vad det är hon skrivit på VG uppgifterna.

Längtar till löning. Äntligen lite mer cash och äntligen kan jag börja lägga undan till våran resa. På tal om pengar måste jag fan söka lite jobb nu.

Idag händer inget skojj direkt, vi ska åka och handla och senmåste jag fortsätta med presentation sen är de väl inte så mycket me rän så. Imorron ska jag träffa Karin =)

På fredag ska jag se Chris Brown.. GLAD =)

Hihii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0