Nää

2008-03-14 ♥ 16:02:51
de blev inge Chris Brown. Vaktchefen sa att de inte var säkert att han kunde släppa in oss så vi skiter i att gå dit ens. Så Jessi och Johannes kommer hit ikväll ändå =) Jag ska göra pizza, hoppas dom blir bra.

Idag har jag städat lägenheten, de behövdes.. känns så skönt nu. Skulle göra min sista inlämningsuppgift men fatta den inte så väntar svar från min lärare. Borde verkligen plugga matte men jag bara skjuter på de hela tiden. Så jag har bestämt att jag ska sätta ett mål för mig själv på vad jag ska ha gjort imorron och fixa de imorron, kommer ändå inte ha något att göra. Kan inte hålla på att skjuta på matten så här hela tiden ! Skärpning Annica, blir juh aldrig klar med kursen annars.

Pratade med Alicia.. som vanligt =P .. hon sa att hon skulle gå och vila.. åhh de lät så skönt de har jag inte gjort på länge, så fort jag druckit upp min shake ska jag gå och vila lite. Johannes ringer och väcker mig sen när dom är på väg.  Sen ska jag duscha, fixa pizza och stryka Danijels skjortor sen blir de väl film eller nåt =)

Ajja nu ska jag skynda på lite, blev skit seg efter städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0