Nu jävlar

2008-03-02 ♥ 21:17:22
Ska jag gå ner i vikt. Fick min gymboll idag, de känns verkligen i magen, den ska vara jätte bra.. så nu sk ajag köra stenhårt. Plus att jag ska börja med nutrilett igen, läste i Jonnas blogg att de smaka bättre med mjölk så jag pröva o de gjorde...så ska köpa mer imorron.. Ska köpa nya batterier till vågen också, så man kan se sin framgång.

Annars vi handlat lite idag, och inte så mycket annat.. Har pluggat lite matte, men skulle behöva plugga ännu mer, men de är så tråååååkigt.

Imorron ska jag till skolan och starta upp nästa kurs, tiden bara rinner iväg, hoppas den fortsätter göra det.

Jag är verkligen glad över min gymboll, springer emellanåt och göra 10 situps på den. Känner mig grymt peppad nu =) .. Nu vill jag inte vara fet längre.. skulle vara grymt om jag kunde lägga ner rökningen också, men det är ett annat projekt.

Blir nog e-tuna nästa helg.. Längtar hem en hel del.. saknar alla så mycket.. kanske blir en utgång också =) de tråkiga är att Danijel är ledig.. men men =P

Nu pratar jag med Natta.. hörs senare kanske

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör med Cambridge. Dyrt, men asbra :) goda drinkar har jag hört. Man går ner mellan 3-5 kilo i veckan :)kostar typ 450 kr i veckan.. Puss

2008-03-03 @ 16:17:08
Postat av: Sanna(the one and only)

Gymboll? Vad fan har du fått för dig nu då?

2008-03-05 @ 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0