Pluggar

2008-03-04 ♥ 16:42:35
Har börjat med den nya kursen, tar en liten paus nu sen ska jag fortsätta läsa. Ska försöka plugga lite matte sen också, men de lär nog inte hända, Ska juh laga mat också, tror jag ska pröva mig på finska piroger idag. De e juh så gott =)

Idag kom Ann-Sofie och fikade lite, de va trevligt.. imorron drar hon till Tunisen i en vecka, dåligt avundsjuk man är. Men efter sommarn är de min tur att resa igen =) längtar som satan.

Har fort lite ont i magmusklerna så idag blir de nog inte heller någon träning på Gymbollen men imorron ska jag fortsätta. Känner mig jätte duktig =p fast jag nyss börja .. haha

Hoppas Jessi hittar en handväska till mig idag =) och en riktigt snygg en, mamma hittade juh en skit fin i Paris, längta så mycket till ihelgen, dels för mina väskor =P men också för att få träffa alla.

Måste åka hem skapligt sen på söndag eftersom Nadine fyller år idag och dom ska ha kalas på söndag kväll.. men de e alltid kul att åka dit.

Nu ska jag fortsätta plugga innan jag blir lat igen..

 Finska piroger    Nadine gullungen  Khalid sötnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0