Snart

2008-03-13 ♥ 16:06:35
ska jag iväg till skolan, alla ska ha en presentation av något. Jag är ganska nöjd med min, hoppas de blir bra när jag berättar bara. Ska bli skönt att få de överstökat. Sen är de bara en uppgift kvar sen är kursen klar. Den här kursen orkar jag faktiskt inte satsa på högre betyg i. ,men jag kanske ångrar mig. =P Fick VG i förra kursen.

Jag är så kär och galen i min älskade Danijel. Att en människa kan göra en så glad. Jag längtar så mycket, hoppas de händer snart. Älskar dig mitt liv

Igår var vi hos Danijels syster, jag gosade med bäbisen, han har blivit så stor men så gullig. Jätte glad skratta jätte mkt.. han fick ett skrattanfall igår så himla gullig, jag höll på att dö av garv och han bara fortsatte skratta. haha =P

Idag bestämde jag och Danijel att vi inte ska rikta in oss på något land vi ska åka till utan vi ska bara ta en sista minuten nånstans =).. Spännande, undrar vart vi kommer hamna. Längtar tok mycket iaf.

Ne nu ska jag byta om och göra mig iordning för skolan.

Imorron är de dags för Chris Brown. Längtar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0