Står i

2008-03-05 ♥ 15:00:44
Jepp de gör jag, Har pluggat lite nu, bara en uppgift till i kommunikation sen är de klart för den här veckan, förutom nån gruppdiskussion men de går fort.

Ska plugga matte sen, 20 sidor ska vara klara till på måndag egentligen men jag vill ha de klart till på fredag, ska göra mitt bästa.

Ska städa sen, fast de blir en snabb städning idag, plocka undan och sen dammsuga bara, och skölja badrummet. Och sen till de roligaste, jag ska göra finska piroger. Skulle vara skönt att gå ut och gå en sväng också, får se om jag hinner.

Jag, Ida och Natta hade planerat att vi skulle till IDa på lördag kväll, käka, förfesta och gå ut, men de verkar inte bli av. Förstår att Ida vill vara med Tobbe, men de skulle juh vart kul att ses en stund ändå, Men nu blir de kanske att vi sitter i Kungsör istället.

Måste ringa Ann-So idag också och kolla om hon har tid att ta en fika ihelgen.

Jag hade lagt ut en del av mina skolböcker på Tradera, och nu börjar dom försvinna, skickade iväg 4 böcker i förmiddags och snart blir de två till. SKÖNT!

Ajja nu ska jag fortsätta med sista uppgiften.

åhh Yaaay ikväll är de Greys anatomy och Top model =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0