Stressad

2008-03-04 ♥ 20:37:30

 Känner mig lite stressad över allt som ska göras denna vecka:

  •  Inlämningsuppgift 1 &2 + Fallbeskrivning i Kommunikation
  •  1:a kaptlet i matten ska vara klart
  •  Måste städa, ser hemskt ut här igen
  •  Tvätta ska jag göra på fredag innan jag åker
  •  Måste kolla efter jobb

 Jag brukar hinna med sakerna jag ska göra, jag tillåter inte mig själv att lämna något. Men eftersom jag åker till e-tuna ihelgen så har jag bara till på fredag på mig, och på torsdag förlorar jag några timmar då jag ska hämta barnen. Så d ebetyder att imorron och tiden innan jag ska hämta barnen måste jag plugga arlset av mig och försöka hinna städa. Så att de enda tråkiga jag o Danijel måste göra på freda är att tvätta sen kan vi umgås innan jag åker.

Ska försöka göra mina finska piroger också innan jag åker. Stressigt värre. Men jag ska hinna allt !!

Orkar dessvärre inte göra mer ikväll.. och förlorade lite tid när Ann-Sofie kom förbi på fika. Men imorron ska jag köra stenhårt. Va skönt de kommer kännas sen på fredag när jag gjort allt =) .. älskar den känslan

Danijel slutar strax =) .. Ska kolla på Gynning sen ska jag gosa med honom .., fan måste till posten imorron också och skicka iväg ett paket. STRESSAD.

Ajja de här inlägget vart juh lagom intressant.

Älskar min Danijel <3 Han gör mig så glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0