Stressad

2008-03-12 ♥ 16:52:47
Hinner inte skriva så mkt, ska strax iväg till Danijels syster, har inte vart där på länge. SKa bli kul och se hur stor bäbisen blivit. Skulle egentligen träffat Karin idag, men hon var jätte förkyld och jag vill inte bli sjuk.

Har äntligen gjort klart min presentation till imorron i skolan. Hoppas det går bra bara. Har en uppgift som måste in idag, fattar ingenting utav den :S .. Ska försöka igen sen när vi kommer hem.

Nu börjar ni bli dåliga att kommentera igen.. Skäms på er.

Idag kommer Ann-Sofie hem från Tunisen.. måste ringa henne sen.

Längtar tills vi åker utomlands igen. i Aug blir de nog. Pratade med Grand idag och sa att jag vill jobba Maj,Juni Juli, 6 timmar om dan. Ska juh plugga lite i sommar, barnskötar grejjen till slutet av Juni, Sen ska jag börja med körkortet också =) LÄÄNGTAR.

Ajja nu måste jag göra mi klar, Danijel hämtar upp mig när som helst.

image25 Turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0