Babblat

2008-05-15 ♥ 22:24:04
på med Ida i typ två timmar.. haha =)

Känns så j*vla skönt att vara ledig imorron, helt underbart, visserligen ska jag plugga och tvätta.. men de känns underbart ändå.

Är lite inne på att plugga lite omvårdnad, bli vårdbiträde/personlig assistent och sen kanske lite psykiatri kurser, fast de blir juh höst isåfall, ska plugga klart till barnskötare först. Kom in på sista kursen men får se om jag läser den nu eller i höst. Vette fan hur de blir med körkortet då iförsej... tror ändå inte att jag ha råd att fixa de förens jag har ett jobb. :S

Hmm... vet inte vad jag ska skriva ..

Måste försöka lägga mig någorlunda idag ändå.. så att jag inte sover bort hela dagen imorron.. vill plugga så mkt som möjligt imorron. Så jag blir av med de snabbt.

Är helt galen i Ray J senaste låt - Sexy can i ... ladda ner den vettja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0