Helg?

2008-05-01 ♥ 11:22:39
För mig känns de som att de är en tråkig söndag idag typ. :S skit skumt. Och riktigt j*vla tråkigt också. Som tur är så slutar Danijel snart, men de betyder inte alltid att de blir roligare för de, han har juh köpt två nya spel till sin PS3 så han vill juh spela.

Vet inte vad jag ska roa mig med idag, ska plugga lite, fixa disken och ut o ch gå.. men de tar juh inte hela dagen.  Ahh får se vad som händer, hoppas Danijel har några planer.

Har hittat en ny mobil som jag vill ha Nokia N81. Så himla fin.  Sk ajag önska mig i födelsedagspresent, drömma kan man juh iaf =) ..

Ajja ska väl ta och plugga så de är gjort.

image62

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju ge mig din gamla isf ;)

2008-05-07 @ 04:42:31
URL: http://spritkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0