Hoho

2008-05-08 ♥ 15:53:56
Ska väl ta mig tid att skriva några rader.

Var hemma i e-tuna förra helgen, ut med Ida på fredan, hade ås himla kul, utgång på lördagen också, inte alls lika kul. De var så skönt att komma hem lite, men fick tyvärr inte träffa alla jag ville =/. Men hemlängtan sitter fortf i, skulle kunna åka igen, Nu.. Haha. Men saknar jätte mkt att ha min familj och mina vänner nära.

Veckan som gått har vart lugn inte gjort något speciellt. Har precis kommit ut ur duschen, ska dra till skolan om en timma, så himla tråkigt men jag måste juh. Ärlig talat så har d evart en jobbig vecka, har känt mig väldigt förvirrad över hela mitt liv, än har de inte släppt, men de känns bättre nu iaf.

Ihelgen ska jag jobba, när de ska vara jätte fint väder och när Danijel är ledig, men men thats life. Måste jobba, vill juh jobba massor nu i Maj, men känns som att de inte kommer bli så. Msåte få bort mina skulder i sommar juh, de ska jag få!

Fick nytt hopp. Men de känns orealistiskt att de skulle hända nu, men vi får vänta och se, för tidigt att veta något än, hoppas hoppas! Vet att jag skulle bli överlycklig, även om jag tvivlar ibland.

Ajja ska göra mig iordning nu.

Varför går de inte att ladda upp bilder?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0