Jobb,Jobb,Jobb

2008-05-12 ♥ 07:19:54
Har jobbat hela helgen och därför inte orkat skriva nånting här, ska strax dra iväg och jobba igen, och typ resten av veckan, känns skit skönt, vill bara jobba och få pengar, orkar inte ens bry mig om vilket skit jobb de e längre, jag bara kör på och dagarna försvinner. Fast den här veckan kommer bli jobbig:

Mån - Grand Hotel 8-16.30, Skolan 17.30-20
Tis - Grand Hotel 8-15.30, Barnpassning 16-19
Ons - Grand Hotel 13-22
Tors - Grand Hotel 8-16.30, Skolan 17.30-20
Fre - Ledig, ska tvätta
Lör - Grand hotel 9-18
Sön - Grand Hotel 13-22

Känner mig super peppad att bara jobba på, har fått lite dagar nästa vecka också men hoppas på mer. Så ska jag hinna plugga mit i allt också, har en redovisning på torsdag pch jag har inte ens börjat. :S ska fixa de imorron n'r jag passar barnen. Ikväll börjar en ny kurs. Suck. Sen får de vara nog ett tag, fokusera på körkortet istället.

Idag har Danijel och jag vart tillsammans i 2 ½ år, känns som mykcet mycket längre. Älskar dig mitt liv, du är allt för mig.

Ne nu måste jag borsta mitt hår och kila iväg.

Grattis Jessi&Johannes till lägenheten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0