Kväller

2008-05-20 ♥ 20:02:56
Har jobbat idag, var nära på att gå hem i förmiddags mådde så dåligt, men jag kämpade vidare och efter ett tag mådde jag bättre. Tur de =) Behöver alla pengar jag kan få. SKuldfri sommar 2008 ja tack =) . Sk ajobba imorron och på torsdag, får se hu rjag gör med helgen, kanske ska åka till E-tuna.

På fredga ska jag hämta Emmas balklänning från Södermalm så hon hoppas juh på att få den ihelgen.. men annars får hon den nästa helg.

Igår pluggade jag arslet av mig, men har mkt kvar att göra, ska sätta mig imorron och plugga innan jag går till jobbet, jobbar 13-22. jobbigt men men.

Telefontid med läkaren imorron också. Ingenting gott kommer komma utav de samtalet iaf. Annica kom ihåg .. "det som inte dödar dig stärker dig" .. Positiva tankar. Blääää!!

Jag fyller år om 3 veckor ungefär. Jippi..eller inte.. stannar gärna på 22 sen eller 23 kanske. Hoppas att jag får en del pengar de behövs, sa till Danijel att utav honom vill jag ha kläder, skor och parfym.. får se om han går med på de.

Vi kanske ska åka iväg till Haisam om en stund.. men känns som att tiden rinner iväg så vi blir nog hemma, kolla på DH direkt istället för senare.

De va länge sen jag bjöd på en bild.. Men har inget nytt att visa, och inget gammalt snyggt heller för den delen.. Haha

Thank you and god night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0