Sexy can i

2008-05-26 ♥ 17:50:57
La la la .. Älskar den låten med Ray J.

Har verkligen inte pallat skriva nu på ett par dar, jag aär helt slut när jag kommer hem från Grand och helgen var katastrof, bara 3 dagar till sen är jag ledig 4 dar. Och dom 4 dagarna ska jag spendera i E-tuna. =)

Sista veckan i båda min kurser så har en del att plugga, ska bli så skönt att få ett uppehåll från studierna ett tag, fast har inte bestämt hur länge än. Skönt att bara slippa känna att man har uppgifter som ska göras.

Har köpt nya skor, eller snarare fått i present av mamma,mormor och Kia förmodligen, Jätte fina, älskar dom <3
Tack Ann-Sofie för hjälpen.

Har också vart och hämtat syrrans balklänning. Så hon längtar nog ännu mera till fredag. =P

På torsdag kommer min data förmodligen :D .. Men Danijel vill inte att tar med mig den i helgen,, för han vill juh leka. Jag behöver den verkligen den här veckan till mitt pluggande, får se om jag lyckas övertala honom.

Nä nu måste jag återvända till mitt pluggande så att jag blir klar nångång, sen väntar duschen på mig och film på kanal 9.

Tycker ni suger på att kommentera!

    Hitta inte de tredje paret men de är ett par silvriga ballerina med liten liten klack.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha sorry! Glömmer o läsa :P

Haha jo man kan nog säga att ja smått längtade

ihjäl mig xD

Men efter dig med, har saknat dig, skönt o ha

dig här <3;D

Lycka till med plugget sis <3

2008-05-31 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0