Sjuk

2008-05-19 ♥ 15:15:01

mm klart man skulle bli sjuk när man behöver jobba jobba jobba.. orkade bara jobba 4 timmar igår sen gick jag hem, skulle hämtat barnen idag men ringde o sa att jag är sjuk.. men imorron ska jag tillbaka till Grand. Har inte råd att vara hemma mer. Känne rmig faktiskt bättre.

Håller på och pluggar... måste plugga om satan idag.. har ingen lust alls men men bara att ta sig i kragen och fortsätta kämpa på.

Min korsrygg gör så j*vla ont, de är verkligen inte skönt längre !!

På fredag kommer lönen.. som försvinner typ lika fort =/. Dum som jag var beställde jag kläder från Ellos.. men kom på att jag fyller juh snart .. ( om3 veckor) .. Så de får lika kvar på posten tills dess. Fats jag lär väl behöva pengarna får till annat men nu får jag skylla mig själv.

Ajja back to the books.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0