Sovmorron

2008-05-14 ♥ 10:51:17
Men inte fick man sova så mk tlängre för de. Har en redovisning i skolan imororn kväll och nu är den enda tiden jag kan göra klart de. De är så gott som klart nu tror jag.

Ska på HLR utbildning kl.13 på Grand, hoppas tiden går fort, sen ska jag natta för första gången på nästan ett år.

Tydligen så kommer jag inte få ett vikariat på Grand, är så j*vla irriterad på dom. Hoppas jag får nåt annat jobb så sk ajag be dom fara o flyga... över sommarn iaf.

Jessi&Johannes kommer inte hit på fredag heller =/ ... Så min lediga dag denna vecka bjuder inte på något roligt alls, ska plugga och tvätta.

Sanna vart har du tagit vägen?!

Ajja jag måste göra mig klar ska gå om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0