Späckad

2008-05-16 ♥ 21:47:46
dag har jag haft, städat, tvättat, strykt, lagat mat, försökt plugga men de gick åt helvete eftersom jag inte förstod nånting och lärare har fortf inte svarat. Så jag får plugga stenhårt i veckan istället!

Har precis ätit, känner mig helt slut ska gå o ta ett bad och sen sova för jag ska jobba ihelgen. Fast på Söndag får jag sovmorron jobbar 13-22, imorron 9-16.

För att övergå till nånting helt annat. så är jag så otroligt glad att IDa och jag har fått upp kontakten igen, känns om de gamla goda tiderna nästan, synd bara att vi är 12? mil ifrån varann och inte kan umgås så ofta. Älskar dig gumman <3 ..
Paris&Nicole - Simple Life in Sweden. Får så mycket minnen =)

Förresten så har ELAKA Sanna flyttat tillbaka till Köping. That Sucks, nu har mitt liv blivit ännu tråkigare.

Ajja nu ska jag bada innan jag blir för trött för de också.

Hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vadå elak? skulle jag flyttat in med dig och daniel ist?

2008-05-18 @ 20:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0