Flyttat

2008-11-07 ♥ 19:03:29
Japp förra helgen flyttade jag till Märsta. Ska sova första natten där idag.. känns skumt.. är så van att vara med Danijel.. och vill vara där också... saknar honom hur mkt som helst.

Har inte direkt fått iordning på mitt rum än, bara en del men får inte ihop min j*vla garderob så jag kan inte packa upp... riktigt irriterande.

Ikväll blir de girl night med Karin.. ta de lugmt, snacka skit.. kolla på nån film kanske..

Tänkte bara uppdatera lite.. de va ett tag sen...Såg att mina läsare har ökat, man blir juh riktigt nyfiken på vilka de är som har hittat hit...

Ajja nu ska jag göra något annat..

Älskar mitt Gullefjun <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0