Förtvivlan

2008-10-27 ♥ 00:39:20
Dagarna bara försvinner.. de börjar närma sig. Jag vill inte, jag vill inte vara ifrån dig.. jag klarar inte av att vara ifrån dig. Jag vill alltid ha dig vid min sida, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, mitt liv skulle gå i spillror. De finns ingenting jag inte gör för att göra allt bra.. för att du ska bli min igen. Jag handlade fel, väldigt fel..  jag vet att du har svårt att tro på att jag har lärt mig av mitt misstag, men jag har det, jag skulle aldrig handla på samma sätt igen, jag skulle kämpa för oss inte ge upp om oss som jag gjorde. De du och jag har är obeskrivligt, vi kompletterar varandra så bra..vi får varandra att må bra, vi kan skratta åt saker som ingen annan förstår men vi kan också driva varandra till vansinne ibland, men de är juh bara för att vi älskar vararandra så mycket, och som du sa för att vi är egentligen inte så olika.
Jag är livrädd för att flytta ifrån dig, tänk om du inte saknar mig, tänk om du känner att du klarar dig bättre utan mig, tänk om jag förlorar dig föralltid. Om jag är här med dig hela tiden känns de som att att du inte kan glömma att du älskar mig och vill vara med mig, men tänk om du glömmer de när jag inte är här.
Älskling de ska vara du och jag.. våran saga är långt ifrån över den är bara påbörjad.. vi måste starta från ett nytt kapitel, men de är de värt för de kommer stärka oss så otroligt mycket. Våran saga kan få ett lyckligt slut, nånstans vet du också det. Snälla älskling tappa inte hoppet om oss, sluta inte kämpa och släpp aldrig taget om mig.

Jag älskar dig mitt Gullefjun!!!

Kommentarer
Postat av: Bebis

Jag försöker verkligen.... tro inget annat. kram

2008-11-01 @ 12:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0