Fy fan vad jag är bra

2008-10-18 ♥ 00:06:16
Nu är jag utbildad barnskötare .. Underbart =) .. Jag är nånting nu =P haha
Inte många poäng kvar tills mitt slutbetyg är klart, äntligen börjar man närma sig målet.

Jobbveckan är över.. veckorna bara försvinner nu för tiden, de är helt sjukt.

Den här veckan kom skolkatalogen, vart faktiskt nöjd med mig själv på dem personal fotona jag var med =) .. vi tog juh enskilda foton också, så idag när jag öpnna mitt skåp har jag fått massa bilder på mig själv i olika storlekar.. haha känns som man går i skolan igen.. min mamma kommer bli överlycklig för de =P

Sitter och surfar på min laptop.. Gillar den skarpt =)

Imorron blir det att tvätta och städa lite och sen bara ta de lugnt..

De är synd att man inte kan se vilka de är som läser ens blogg, man blir juh lite nyfiken, jag vet några st men vilka är resten :S

Älskar dig Danijel <3


Jag ansiktsmålade barn på jobbets 10års jubileum för några veckor sen.... Jag som inte ens kan måla!

Kommentarer
Postat av: Elin - Plymis

Jag läser din blogg och tycker det är kul att få en inblick i ditt liv. :) Måste bara tillägga att jag tycker att du varit duktig i ditt kämpande med pluggandet oxå.

2008-10-18 @ 11:05:56
Postat av: Emma

fan vad vuxen du ser ut :)

haha blir stolt på ngt knäppt vis xP

älskar dig :) <3

2008-10-18 @ 22:38:02
Postat av: Hanna

Kul att du snart är klar och jag är en av dina läsare :p lr jag jag hittade din blogg nu :p

2008-10-19 @ 21:06:24
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Nicole

Gratulerar till din Examen ! Kul med foton då har du kirrat julklappar till föräldrar och mor/farföräldrar ! Jag Saknar Dig Paris <3

2008-10-20 @ 20:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0