Införskaffat

2008-10-13 ♥ 23:07:43
Tyckte de var dags att skriva några rader, har legat sjuk och haft mycket att plugga så har faktiskt inte orkat.

Snart flyttar jag in till Karin i Märsta... vill inte, vill stanna här hos Danijel.. de gör så ont i mig att flytta ifrån honom. Jag hoppas verkligen att de bara är tillfälligt.
På grund av flytten behöver jag införskaffa mig massa sakert till mitt rum, så i söndags åkte vi ut till Barkarby gick in på Jysk hitta en garderob..tjatade på Danijel att vi skulle gå till Ikea, fick min vilja igenom och där hitta jag ännu bättre garderob. Så nu har jag köpt en stor garderob plus en byrå. Nu är de bara lite små saker som fattas.

Danijel hjälpte mig beställa en bärbar data idag =) så nu är de bara att vänta på den, fixa mobilt bredband till flytten och så är de klappat och klart.
Bara Danijel som fattas <3

Idag tog de fram en dansmatta på jobbet..skulle dansa en låt med en flicka men efter att jag ställt mig där ville att köra mot mig.. så klart, dom visste juh att dom skulle vinna då ;) Men fan va kul de va =)

Ne nu ska jag göra nåt annat...

Älskling - Jag älskar dig över allt annat, jag ger inte upp förens de är du och jag igen! Du är hela min värld <3


Look at my beauty ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mouhahaha..hade betalat för att se dig på dansmattan!

2008-10-14 @ 09:59:07
Postat av: Ernesto

Hej! Jag har läst lite i din blogg... du gör en bra grej!....Annars rent allmänt - hoppas det går bra för dig!

2008-10-15 @ 05:02:08
Postat av: Hanna

Är ni tillsammans igen??

2008-10-19 @ 21:07:57
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0