Slutbetyg

2008-10-22 ♥ 11:02:43
Har inte alls mycket kvar nu..=) Ringde Komvux i Märsta igår för att kolla upp lite saker och de kommer bli jätte bra.

Mina adressändringspapper har kommit till Karin, ska förbi hennes jobb snart och ta dem och skriva hyreskontrakt med henne, sen bär de av till jobbet.

Går runt med en känsla av obehag hela dagarna, och på nätterna när vi lägger oss i sängen kommer tårarna. De är inte lång tid kvar nu, jag är så rädd för de värsta, de är ju inte så att vi aldrig kommer ses igen.. vi kommer ju träffas men ändå känner jag mig livrädd.. livrädd för att förlora dig. När vi är med varandra känner du hur mycket du älskar mig tänk om du tappar de när vi är ifrån varandra. Jag skulle ge vad som helst för att få vara med dig, utan dig är jag vilse. Jag älskar dig så himla mycket Gullefjun!! Lämna mig inte, låt mig göra dig lycklig igen. Jag hatar att vara ifrån dig älskling.

Jag vet inte vad mer jag ska säga nu....

Kommentarer
Postat av: Elin - Plymis

Hej på dig! Ja, det är klart att jag läser. Kul bara att se vad du har för dig nu för tiden. :) Det går bra med studierna, det är mycket men jag tar lite i taget. Är inne på min 4e termin nu och sen blir jag mammaledig i januari och när jag väl sätter igång igen har jag 3 terminer kvar, 1 1/5 år. Puss och kram!

2008-10-22 @ 22:06:29
URL: http://www.metrobloggen.se/plymis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0