Frågetecken

2008-09-21 ♥ 15:18:39
Försöker plugga, är tvungen och komplettera en uppgift för att jag skrev för lite och jag kommer verkligen inte fram till något. Tänkte ta med mig de till jobbet imorron och fråga min arbetskollegor.  Denna vecka ska fältstudierna göras också, ser fram emot de, måste bara planera vilken dag/tid och vilka barn.

Personalmiddagen var jätte trevlig.. jag har kommit fram till att inte nog med att jag har ett underbart jobb jag har haft tur med att få så bra arbetskollegor =)

Annars har helgen vart jätte lugn.. Måste vart helt slut ikroppen för jag gick o la mig runt 4 på morronen fredas natt och vaknade 16.45 på lördagseftermiddan. Kände mig ganska utivlad då.

Idag fyller min mamma och moster år, fick också veta att Sannas mamma fyller år. De tog oss bara 10 år att få reda på =P Haha..

Funderar på att göra hårförlänging.. Vad tycker ni?

Ne nu ska jag försöka plugga... sen ska jag göra chokladbollar med kokos =)

Och senare ikväll blir de våffeltårta istället för pannkakstårta Yuumie ;)


 På Hasselbacken åt vi i fredags


Pussycat dolls - hush hush

Kommentarer
Postat av: Jeanine Denise

Klart du ska ha hårförlängning gumman :P jag har haft det i tre år and i LOVE it.

2008-09-30 @ 00:12:10
URL: http://diamondintherough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0