Helg

2008-09-14 ♥ 00:18:17
Gud vad man uppskattar helgerna när man jobbar, fast man bara jobbar eftermiddagar. Jag är helt slut efter jobbet nu under fastan och när man brytit fastan är de så mkt som ska hinnas göras på kort tid känns de som.

Har börjat plugga.. där ligger jag redan lite efter men har tagit igen de mesta idag. Danijel har också börjat pluggat, han är så duktig =).

Imorron åker jag till e-tuna över dan.. ska fixa lite saker i mitt rum, hämta mer kläder och hälsa på familjen och Alicia o bäbis. Ida är juh hos hennes kille så henne får jag inte träffa =/. Var juh evigheter sen.

Ville bara skriva några rader.. ska hoppa in i duschen nu sen ska vi kolla på film.

Du är hela mitt universum älskling!

Neverstore - Waiting

Kommentarer
Postat av: Sugarmama

Kvackis, jag har bögbloggat nu!

2008-09-17 @ 16:54:53
URL: http://arctica86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0