Helt slut

2008-09-03 ♥ 18:01:43
Ush de här med att fasta gör en verkligen helt slut. De är inte direkt svårt att hålla sig från mat och dryck men de känns verkligen i kroppen och man börjar lixom drömma sig bort att man tar en kopp kaffe eller äter nåt och sen när jag kommer tillbaka till verkligheten blir jag livrädd för att jag gjorde de på riktigt... Haha =P Man blir helt snurrig.

Nästa Onsdag ska jag vara vikarie för en lärare, jag ska ha 3 lektioner under förmiddagen med klass 2 och 3, känns faktiskt skit kul men samtidigt lite läskigt.  Men jag ser jätte mycket fram emot de.

Imorron är de fotografering på skolan som gäller.. och jag måste juh vara med på personal fotot, ush har aldrig gillat sånt, men nu går man juh inte i skolan längre och bara kan skita i att dyka upp ( tror iförsej att jag var med varje år i skolan) utan jag måste vara med...hoppas man har en någorlunda bra dag imorron ;)

Har så mycket känslor som jag behöver få ut men de har jag inte lust att skriva här så ska nog försöka prata med Danijel lite senare.

Berättade jag att jag slutat röka?! De har jag iaf gjort... hoppas jag! =)

Ne nu ska jag vila lite innan de är dags att börja med maten.

Danijel, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0