Längesen

2008-09-02 ♥ 21:13:43
Ush vad jag är dålig på att blogga.  Men jag är så himla trött efter jobbet så jag orkar inte.

Mitt jobb är helt underbart, är så lycklig för att jag fick de. Längtar verkligen till att gå och jobba och de e en känsla jag inte haft förut. Har fått min egna lilla fan club på jobbet också, några tjejer som är helt tokiga i mig ;) Haha...

Ramadan började igår, och jag fastar för första gången i mitt liv, då undrar ni varför kanske.. jo de e så att jag funderar på att konvertera till Islam så jag håller på och lär mig och tar till mig så mycket osm möjligt om Islam nu. Igår var jag med och bad en bön med Danijel, de kändes lite annorlunda.. mycket pga av att jag inte förstår någonting men de e sånt man lär sig med tiden. De är helt och hållet mitt eget val att konvertera om jag nu gör de och de finns många anledningar till varför jag funderar på de.

På måndag börjar sista kursen på Barn och fritidsprogrammet, ska bli skönt att börja plugga igen =) och blir klar barnskötare. Sen fortsätter jag nog plugga  när jag flyttat upp till Sthlm igen, lättare att söka distans kurser där.

Nu väntar jag på att Danijel ska komma hem så jag får sätta på kaffe, de är de enda jag längtar efter hela dagarna medan jag fastar.

Ne nu ska jag kolla runt lite.

Bebiis, jag kommer aldrig ge upp om dig.. du är mitt liv och jag älskar dig mer än ord kan beskriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0