Shopping

2008-09-27 ♥ 20:38:14

 Idag var jag i stan med syrran.. Köpte tre linnen från Gina men betalde bara för två då hon glömde slå in ett utav dem såg jag när jag gått därifrån =) .. ett linne/kortärmad tröja från Manhattan och kände att jag desperat behöve en ny väska som har plats för min kalender som är enorm. Jag har aldrig gillat stora väskor men jag hittade en jätte fin på Ohio =) Dagens köp blev riktigt lyckade. Suktar efter ett par stövlar nu, så himla snygga men jag har inte råd =/

Inatt fick jag någe ryck och pluggade som fan mellan 00.30-02.30 skit skönt att mycket blev gjort ska snart fortsätta har gjor tupp mål för vad som ska vara gjort till imorron:

  •  Fråga, Olika pedagogiska inriktningar
  • Komplettering Avsnitt 1 
  •  Avsnitt 2
  • Utkast skriftligt arbete

 Denna helg blev de inte mycket ta de lugnt idga har man sprungit runt på stan, blev inge sitta barnvakt till Emilio då ska man plugga istället. Imorron ska jag städa,t vätta och plugga. Men då kan jag istället njuta av kvällarna efter jobbet =) på tosdag lutar fastan så då blir de bättre med sömn igen.

Ne ush vilket tråkigt inlägg de blev nu. Ska försöka lägga in lite fler bilder härdanefter, bloggen blir så mkt roligare då.. eller?

Älskar dig bebiis.



Min snygga väska, fast bilden är inte helt rättvis, väskan är mörkare







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0