So sick and tired

2008-09-18 ♥ 18:23:07
på att behöva plugga konstans, de är allt som finns i huvudet. Men trots den negativa inställningen tycker jag att de är jätte kul att plugga. =)

2 veckor kvar på fastan ungefär, de har gått ganska fort faktiskt och inte vart så jobbigt.

Imorron ska jag på personalmiddag med jobbet på Hasselbacken, ska bli kul =) .. har till och med tagit fram mina fin byxor.. hoppas dom sitter lika snyggt som när jag köpte dom.  Anledningen till middan är att skolan jag jobbar på firar 10 år så på dagen imorron är de massa aktiviteter för barnen.

Kommer stanna i Sthlm hela Okt också och sen i slutet av Okt flyttar jag till Karin. Har börjat kolla lite möbler och så till mitt rum, har hittat en ganska fin garderob som jag vill ha istället för flera byråer. Får se om jag köper den.

Saknar min tjejer , Ida, Sanna & Alicia. Utan er skulle jag aldrig klara mig.

Måste köpa bärbara data också.. nån som har nåt tips? De är faktiskt en del saker jag måste fixa känns inte som att penagrna räcker till riktigt. Vill juh shoppa kläder och skor också. Varför kan man inte få allt?!

Ullared snart kanske?! Nån som vill?

Ne nu ska jag vänta på maten eller nåt...

Älskar dig Danijel. Du är mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej du, inte alls gulligt..saknar dig med! massor!

2008-09-18 @ 18:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0