Sova hela dan

2008-09-26 ♥ 23:40:21
skulle jag vilja göra imorron, men de kommer jag inte få göra ska möta upp Jessi halv elva i stan. Ska bli kul och umgås lite med syrran sen när vi är klara i stan ska vi möta upp Danijel...dom har inte setts på evigheter.

Idag när jag åkte hem från jobbet satte jag mig på fel buss, så jag passade på att titta lite i Solna centrum, köpte ett par skit snygga skor på rea för 99 kr =)

Har försökt plugga nu ikväll men de har inte alls flytit på, har ingen motivation alls.. så jag får fortsäta på Söndag istället.. och då ska de mesta vara klart.

Imorron kväll ska jag o Danijel passa gullungen Emilio =)

Ajja nu ska jag äta något och sen sova.



Är dom inte snygga? Funderar på att köpa likadana i guld om de finns kvar i min storlek. Ska nog kolla imorron innan jag åker in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0