Spoil myself

2008-09-22 ♥ 18:38:31
Kom fram till att hårförlängning är för dyrt för mig som har massa saker att fixa innan jag flyttar till Karin, men jag kom fram till att jag behöver unna mig själv nåt jag förtjänar de så på onsdag förmiddag ska jag fixa nagelförlängning =) Hittade ett jätte bra erbjudanden på de =)

Kom nyss från jobbet känner mig helt slut idag.. och jag är så törstig, om cirka en halv timma får jag dricka .. yaay =)

Ska strax börja med maten väntar bara på matlagninsorder från Danijel, bra att svara när han vet att jag ska ringa.

Blir nog lite plugg ikväll också.. men bara lite. .kan inte göra så mycket fören jag gjort mina fältstudier som blir på onsdag. Min lärare är jätte krävande så jag vill verkligen få allt bra gjort i den här kursen, plus att jag satsar på VG.

Ajja nu ska jag pröva ringa Danijel igen..

Älskar dig! Aldrig blir du av med mig igen.


 Ska bli så skönt med fina naglar =)

Kommentarer
Postat av: jess

vi se spå fre!!!

2008-09-23 @ 15:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0