Drömmar

2009-04-24 ♥ 10:23:56
Fast jag sov dåligt hade jag massa underbara drömma om Danijel inatt som gjorde att jag vaknade upp med ett leende på läpparna. Tänk att vi ska bli en liten familj <3 .. Du kommer bli världens bästa pappa älskling, med dig vid min sida kan jag klara allt, (förhoppningsvis förlossningen också). Jag älskar dig mer än ord kan beskriva.

Ihelgen ska de vara sol sol och sol.. Underbart =) .. Men jag har ingen aning om vad man ska hitta på, Danijel jobbar ihelgen men på söndag slutar han tidigt iaf, jag vill inte sitta hemma när de är så fint väder. Vill faktiskt överraska Danijel och hitta på något ikväll, men vad ska vi göra?! Ska fundera ut något.

Idag har lönen kommit, den var efterlängtad, så ruinerad som jag var efter Ullared. Ska lägga undan lite nu innan våran son kommer för de kommer jag inte kunna göra fören jag börjar jobba igen sen, och de är inte så mkt som fattas till honom nu så jag har råd att spara lite.

Nu är de dags att göra sig iordning och dra till jobbet om en stund.

Älskar mina killar <3

Kommentarer
Postat av: Erica

haha men jag äter knappt godis längre, har tappat suget för det helt :p



tack för alla kommentarer syster.

det betyder mycket.

jag saknar dig.

<3

2009-04-24 @ 13:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0