Effektiv dag

2009-04-20 ♥ 10:44:52
hade jag igår, solen sken och jag fick en massa energi så jag tvättade fönstrena, städade, bakade bullar och lagade mat. Otroligt skönt att ha få de gjort, men aj aj vad ont i ryggen jag fick igår kväll och de har inte försvunnit idag =/

Väntar på att dra iväg till jobbet, tittar lite på Våra bästa år.

Drömde att våran lille kille hade kommit, han var så vacker... vi längtar så mycket efter dig <3 ..

Ne jag hade visst inte så mycket att skriva.

Älskar mina killar <3

Kommentarer
Postat av: Tezzi

Men du, du har ju faktiskt världens finaste mage just nu :)

Hur går det med allt?

2009-04-22 @ 23:51:30
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Tezzi

Jo kan tänka mig det, du har ju lite att bära på dagligen hehe.. Jodå, det rullar på här, ledig idag så just nu ligger jag bara i soffan och degar lite :)

2009-04-23 @ 11:08:31
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0