Något spontant och annorlunda

2009-04-25 ♥ 10:41:01
Igår kväll gick vi på teater (musikal) med Gabi och Khalil, de e kul att göra något annorlunda ibland. Plus att de va riktigt kul att umgås med Khalil och Gabi igen de va riktigt länge sen.
Iaf så var vi och såg The Producers - Det våras för Hitler, den var för de mesta bra och rolig. Inte nog med dom svenska kändisar som stog på scenen såg jag också Måns Zelmerlöv hans tjej Marie Serneholt och skådisen Rafel Edholm innan vi gick in och satte oss.




Solen skiner och jag vill hitta på nåt!! .. Min man jobbar till 3 men han kommer nog vara helt slut då för han fick inte många timmars sömn inatt.  Hatar att sitta inomhus och tråka när de är så fint väder, men vad ska man göra när alla ens vänner säkerligen är upptagna.

Ajja nu ska jag plocka lite och fundera ut nåt.

Älskar mina killar <3

Kommentarer
Postat av: Zolyra

Haha ja tur är väl det :P Helt underbart väder idag ja, var inne i stan och lunchade med Tiina i solen, fan va skönt det har varit! Nej jag jobbar hela veckan förutom tisdagar och torsdagar då jag är ledig, lite surt att jobba helg hela tiden men vi repar de dagarna så det får bli så.

2009-04-25 @ 20:39:12
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Tezzi

Ja det är tur det iaf :) Jobbar mellan 4 eller 5 till 9 förutom helger då jag kan välja själv när jag jobbar. Jo det är rätt svårt ibland, beror helt på vad man är på för humör, svårt att koppla bort och vara fokuserad ibland och då är det i princip omöjligt hehe

2009-04-26 @ 23:29:11
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Tezzi

Haha lätt hänt, blir så ibland =P

Nej vi går om varandra men jag har brytit med honom nu så om ca 2 månader eller så flyttar han ut, tills dess får vi samsas lite här iaf.

2009-04-30 @ 11:00:03
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Tezzi

Jo det är väldigt skönt med tanke på att vi ändå måste bo ihop här ett tag till. Det är ett litet hus vi hyr, som en liten 2:a men vi hyr i förstahand. Var är det ni bor nu igen, vet att jag har frågat förut men kan inte komma på nu vart det var.

2009-04-30 @ 13:59:12
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0