Påsk

2009-04-13 ♥ 16:41:18
Nu är påsken snart över..vi gjorde inget speciellt förutom igår när vi åkte till farmor och farfar och hade middag med dom pappa, alla systrar plus pojkvänner utom Johannes som är/var i Barcelona. Det var skönt att komma hem lite och vara ute på landet.. efter farmor åkte vi ut och hälsade på mamma och Per lite och sen åkte vi hem.

I veckan har vi umgåtts lite med Danijels familj och bara tagit de lugnt.. jobbat lite.

3 månader kvar tills våran son är beräknad..Vissa dagar längtar jag hur mkt som helst andra dagar känns de så skrämmande, mycket för att förlossningen skrämmer skiten ur mig. Har börjat drömma massor om bäbisen också.. men de är väl så man förbereder sig mentalt. Men de är sjukt att man ändå inte fattat att man ska bli mamma, att de ligger en liten människa i min mage och växer.. de e så overkligt, men ändå älskar man de lilla pyret så mkt. .. De e svårt att förklara, man måste nog ha gått igenom de själv för att förstå hur jag menar.

Imorron är de tillbaka till jobbet, bara 2 månader till sen går jag på mammaledighet =) .. imorron ska vi skicka in begäran om föräldrapenning också =P ...

Nu ska vi snart dra ut och käka nåt så får vi se om vi hittar på nåt, sista lediga dan tillsammans juh..

Älskar mina killar så mkt <3 Jag har aldrig vart så lycklig och lyckan kommer vara total när våran son är här hos oss!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Förlossningen är inte så farlig! =) kolla på mig, jag gjorde t.o.m om den =) tihi... Man glömmer så fort oxå.. direkt pyret kommit upp på magen så är all smärta helt gone :)

2009-04-13 @ 20:29:03
URL: http://theoalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0