Solen skiner och jag är på bra humör

2009-04-17 ♥ 10:16:57
Hihi =)

Sista dan innan helgen.. jobbar 12-16 hur skönt som helst, och solen skiner och jag ska förmodligen fika med Karin efter jobbet, Ann-Sofie också hoppas jag. Så de kanske blir årets första ute fika för mig idag då =)
Efter jag fikat med damen/damerna ska jag möta upp Danijel innan han slutar så slipper jag ta tunnelbanan hem =P

Ihelgen MÅSTE jag tvätta fönstrena kommer aldrig få de gjort annars, men de e juh så trååååkigt.. nån som vill göra de åt en stackars gravid kvinna?! ;)

Igår skickade jag in begäran för föräldrapenning, ansökte för några månader vi ska ta lite i taget istället för att bestämma allt direkt är ju svårt och veta när man vill att lillen ska börja på dagis och så eller när han kommer in på dagis.
De e många som reagerat på att min mage blivit större efter påsklovsveckan.. och de känner jag också att den blivit.. de e tungt nu och tyngre ska den bli, min lilla bäbis börjar bli stor i magen <3

Längar efter min lön, är helt ruinerad efter Ullared, bara en vecka kvar =) .. Ska köpa mig ett par ballerina så man kan börja klä sig efter vår vädret, börjar tröttna på mysbyxor! Sen ska vi också köpa lite till bäbisen, antingen andningslarm eller madrass, täcke och kudde till spjällsängen. Längtar såå till att bädda iordning spjällsängen.

Graviditeten går så himla fort, de e helt sjukt, ska till barnmorskan nästa vecka och efter de ska jag dit varann vecka, då lär juh tiden gå ännu snabbare. Har börjat läsa en förlossningsbok nu också och börjar se fram emot föräldrautbildning men den börjar juh inte fören i början på Maj...

Finns ett barn i förskoleklassen på mitt jobb, han brukar emellanåt fråga mig - Hur går de med magen? Sover bäbisen? Får jag klappa? .. Så himla söööt.. han kan göra hela min dag =)

Ne nu blev de jätte långt, tror jag ska fixa iordning mig innan våra bästa år börjar.. hinner kolla på halva innan jag ska röra mig mot jobbet.

Älskar dig mitt liv, Du gör mig så himla lycklig! De ska vara du och jag så e de bara <3 Älskar mina killar, ni är de bästa som finns!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aa, det går fort i slutet =) tihi

2009-04-19 @ 01:00:46
URL: http://theoalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0